Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-02-15, 13:02   #1
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 762
Sharp$: 9039
Standard

Tillskott till Sharps Travexperter


Då har vi glädjen att kunna presentera ett nytillskott till Sharps Travexperter!

Ni har alla sett hans bländande analyser på forumet och vi har nu lyckats få med honom i gänget.

Jag pratar om STEKEL som nu tagit plats bland våra experter.


Här kommer en liten kort presentation:

34 år ung travgubbe som inte är så värst sportintresserad i övrigt. Får dock en knäpp vartannat år då VM/EM-feber infinner sig och både TV och betting-konto går varma. Dart-VM kan också få viss uppmärksamhet.

Fäller gärna storfavoriter och är inte främmande för att lämna hål i strecklistan. Och tar mycket hellre ställning än lägger ett "säkert lås"!

Återfinns med garanti salongsberusad och rödbränd i baden baden-stol på Årjängs travbana då den årliga V75-omgången går av stapeln!


STEKEL kommer bidra med analyser till spelförslagen men finns även med på ombudssidan med ett nytt spännande upplägg som kallas för STEKELS SVETTIGA.

Så in och häng på redan från första omgången som nu finns öppnad.

Ombudslaget hittar ni här:
https://tillsammans.atg.se/inbjudan/2GMP-6BFK-71499


Välkommen STEKEL och lycka till med tipsen framöver!
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5), Basse (+5), Dahle (+5), Trinity (+1), 777 (+3), TOBYTYKE (+3), Torstens (+5)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-15, 18:37   #2
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Då har vi glädjen att kunna presentera ett nytillskott till Sharps Travexperter!
Jag pratar om STEKEL som nu tagit plats bland våra experter.
Så värst ny är han väl inte utan har skrivit på forumet rätt länge. 6000 inlägg.

Sen är jag fortfarande tveksam till systemraseriet på Tillsammans med Västertorp.
Det blir ju lite hagelbössa med system för 20000:- i veckan.

Mitt förslag, 5 spelläggare och den som är sämst åker ut veckan efter.

Mvh Uffe
__________________
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games"
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-15, 18:37   #3
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Tackar ödmjukast Gottis!

Ska göra mitt bästa för att leverera direkt imorgon, välpluggat kan jag utlova att det är iallafall inför första omgången! Men det är en svår omgång, och sen spelar jag en aning utanför boxen så det kommer inte vara otroligt tätt mellan vinsterna. Men bra betalt oftast när det väl sitter!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grant (+12)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-15, 19:15   #4
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Så värst ny är han väl inte utan har skrivit på forumet rätt länge. 6000 inlägg.

Sen är jag fortfarande tveksam till systemraseriet på Tillsammans med Västertorp.
Det blir ju lite hagelbössa med system för 20000:- i veckan.

Mitt förslag, 5 spelläggare och den som är sämst åker ut veckan efter.

Mvh Uffe
Även om jag vet att du sannolikt mest spelar djävulens advokat här för att det är en liten hobby du har (jag är likadan själv så jag känner igen det där) så ska jag gå i svaromål å teamets vägnar här och lägga ut texten lite.

Förra V75-omgången var det 6st bolagsspel som lämnades in med en total insats på 9 732kr. Utbetalningen blev 37 596kr. Ett enormt bra resultat faktiskt! 6st bolagsspel på en ombudssida är väldigt lite. Och dessutom lämnas de flesta in helt unikt till skillnad från de flesta andra publika ombudssidor där de lämnar in merparten av sina bolag så många gånger om som det köps andelar atill. I många fall blir det så många som 50st identiska system som skjuter spelvärdet i sank fullständigt för deltagarna.

Och med 6 andelsspel är det väl mer likt en revolver än en hagelbössa. De stora ombudslagen har runt 100 andelsspel varje omgång, och en drös extra vid jackpott. Imorgon har vi 5st bolag igång som det ser ut.

Angående spelläggarna så är ju det hela relativt självsanerande. De som inte levererar över tid (vilket givetvis är det som är intressant när det gäller streckspel) kommer inte få köpare till slut och då får man avveckla det spelet och stoppa in någon bättre. Och om det skulle vara någon levererar dåligt på vinstsidan men ändå säljer mycket andelar eftersom de har snälla kompisar och släktingar eller liknande som sponsrar med andelsköp. Så är det helt ok att de får fortsätta också såklart.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
riga (+5), Viroid (+5), Lazlo (+5), Gotland (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-15, 20:16   #5
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 125
Sharp$: 4361
Standard

Härligt Stekel... Lycka till!
Kommer ni öppna upp för större andelar, 500 - 1500 kr... 10 - 15 andelar?
Kick ass sharps!
_Edge_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-15, 20:31   #6
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av _Edge_ Visa inlägg
Härligt Stekel... Lycka till!
Kommer ni öppna upp för större andelar, 500 - 1500 kr... 10 - 15 andelar?
Kick ass sharps!
Tack! Det beror ju helt på efterfrågan om vi kommer köra något större. Personligen tycker jag ju det hör till med ett större bolag, det är ju då man har en rimlig chans på 7-siffriga utdelningar eller rentav "ta potten". Helst ett bolag med 500kr/andel*25 andelar eller liknande. Så varje andel kan ha en utsikt att nypa en sex-siffrig vinst! Men då ska det ju till att man säljer andelarna också. Att starta bolag och sälja några få andelar och sedan behöva ställa in omgången i sista stund blir inte bra.

Märker vi att det finns intresse nog för att dra runt ett bolag med dyrare andelar så kör vi givetvis. En intresserad noterar vi nu då iallafall!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5), _Edge_ (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-15, 21:10   #7
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4703
Standard

Men...hur många förutom Edge har råd med system 500-5000kr? Har man obegränsat av pengar.
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-15, 21:16   #8
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Men...hur många förutom Edge har råd med system 500-5000kr? Har man obegränsat av pengar.
Ja däri ligger ju svårigheten i att lägga andelsspel med högre insatser, och därav har vi just nu inget stort bolag på 500kr+/andel. Kundkretsen är helt enkelt avsevärt mindre då det krävs en större bankrulle. Efter löning tenderar den där kundkretsen dock att svälla en smula. Tillfälligt
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-15, 21:22   #9
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 643
Sharp$: 22762
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Men...hur många förutom Edge har råd med system 500-5000kr? Har man obegränsat av pengar.
Som Stekel nämnde, vi är inte säkra att vi har tillräckligt många kunder som är villiga att lägga ut högre summor vecka/vecka, därför har vi ett spann mellan 40 och 300 kronor. Vi tror att där får vi flest köpare, samt det blir lättare för medlemmar att vara med, det gör inte lika mycket ont i plånboken ifall det går dåligt. Självklart om intresse finns skulle vi kunna köra dyrare system men hittills har vi inte fått några indikationer på det, förutom kvällens inlägg från _Edge_
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-15, 21:23   #10
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Men...hur många förutom Edge har råd med system 500-5000kr? Har man obegränsat av pengar.
Alla som inte går på bidrag har råd med 500 i veckan.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-15, 21:34   #11
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4703
Standard

oggeb nu skämtar du väl?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+5), bokis29 (+5)
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-15, 23:45   #12
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Även om jag vet att du sannolikt mest spelar djävulens advokat här för att det är en liten hobby du har (jag är likadan själv så jag känner igen det där) så ska jag gå i svaromål å teamets vägnar här och lägga ut texten lite.
Djävulens Advokat, nja jag vet inte. Jag tycker inte det diskuteras något egentligen på
Sharps. Man kan läsa en åsikt som blir oemotsagd och sen gör alla tvärtom.
Och sen har ju faktiskt Västertorp rätt. Ju mer spel desto större återbetalningsprocent.
Skit i avvikande tankar, spela på allt.

Mvh Uffe
__________________
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games"
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-16, 00:33   #13
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Så värst ny är han väl inte utan har skrivit på forumet rätt länge. 6000 inlägg.

Sen är jag fortfarande tveksam till systemraseriet på Tillsammans med Västertorp.
Det blir ju lite hagelbössa med system för 20000:- i veckan.

Mitt förslag, 5 spelläggare och den som är sämst åker ut veckan efter.

Mvh Uffe
Men då skulle ju det hela vara över efter 5 veckor....?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+7)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-16, 06:46   #14
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 125
Sharp$: 4361
Standard

Diskussionen om vilka som har eller inte har råd är ju totalt ointressant.
Tror att de är många som spelar för ca 500 per helg, ST, V75, DD, Lången osv som gärna skulle ha möjligheten att istället ta en andel i ett större system.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1)
_Edge_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-16, 07:39   #15
 
Reg.datum: feb 2019
Inlägg: 48
Sharp$: 79
Standard

En till intresserad här������
Stinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td